onsdag 25 april 2012

Fullträff

Som jag tidigare nämnt så tänker jag bidra med några grejer till PRISMS konferens i Colorado i juni. De ska ha en tyst auktion under helgen och eftersom jag är den enda (vad jag fortfarande vet) som reser från Sverige vore det en ära att få bidra till deras insamling och för allt fint de gör för världens SMS:are.
Jag fick häromdagen en brilliant ide till min pågående sponsorjakt. Jag är ute efter något som symboliserar Sverige men ändå är internationellt. Något som kan locka konferensens besökare som till störst del består av amerikaner att bjuda högt. Till slut trillade poletten ner.
Det finns ju så många idoler på vår lilla runda glob som folk skulle göra allt för att få träffa eller få deras autograf... och vilka har vi då i Sverige som skulle locka? Ja, svaret var självklart när jag googlat och finurlat en stund. Nej go´vänner, det är INTE ABBA. ;-) Dessa två personer är nåt i världsklass och jag har idag fått bekräftat av dem att de ställer upp med sina signeringar för förmån för PRISMS konferens i Denver, Colorado.
Vilka de är???
Det tänker jag inte avslöja riktigt ännu... inte innan jag håller grejerna i min hand.

Jag är så tacksam mot dem och jag vet att det kommer att göra succe!!!

Godnatt go´vänner!!!!

2 kommentarer: