måndag 5 mars 2012

Den blinda höken

Kvällens blogg kan innehålla en del felstavningar då jag knappt ser något just nu. Jag hade äran att få träffa en ögonläkare tidiare idag som roade sig med att droppa in diverse grejer i mina ögon som resulterade i pupiller som är stora som globen och en syn som kräver en vit käpp.
Men imorgon ser jag som en hök igen...
Z hade dagispremiär idag och det var nog behövligt. När jaghade vinkat av honom i fönstret hörde jag genom de tjocka väggarna hans glädjetjut vilket bör innebära att den underbara dagispersonalen kommer att somna tidigt i kväll.

Imorgon har vi BTI-träning igen och jag är inte laddad för en uppvisning av det vi tränat på pga attvi knappt har tränat nåt den senaste veckan. Z och öroninflammation går inte ihop med träning..och det bör väl vara en hållbar ursäkt?!
Nåväl... det går som detgår.
Nu är det nog bäst jag avslutar skrivandet för ikväll...  och jag hoppas ni kan läsa vad jag skrivit (eftersom det är sååå spännande) för jag kan inte själv se. Knapprar i blindp på datorn....

Ha en fin kväll go´vänner!!

1 kommentar:

  1. Inga problem att läsa och det är alltid spännande att komma in och läsa hos dig:)

    SvaraRadera