onsdag 2 november 2011

En skopa kärlek

I morgon är det tenta. Det kommer inte gå så bra. Jag är trött. Fattar inget nu. Har pluggat som en tok men funderar på var orden, meningarna och begreppan tagit vägen? om några timmar sitter jag där och gnuggar mig i huvudet och av misstag i mina nysminkade ögon. Jag ser nog ut som en tvättbjörn i ansiktet efter ett par timmar.
Är det möjligt att klara en universitetsutbildning utan sömn? Undrar varför jag gav mig in i detta... eller föresten det gör jag inte... jag vill och det bör väl räcka?! Men viljan och verkligheten krockar ibland.

Kanske ska fortsätta att skriva min bok istället och leva på kärlek ett tag. Frågan är om elbolaget accepterar en skopa kärlek varje månad istället för pengar. Jo det tror jag nog... de är väl människor de oxå...
Nej, jag fortsätter att plugga till min lilla dröm... och när jag har klarat av det ska jag fira med Z och vi ska tillsammans förändra världen.... eller köpa en glass. Vi får se!

Trött, trött, trött.....

Go natt....zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar