torsdag 15 september 2011

Flyttkartongerna står i högar

Ja när man är nyinflyttad eller tillbakaflyttad så blir det alltid en enda röra. Jag har valt att flytta tillbaka bloggen hit då detta system är lite effektivare och snabbare. Ni får helt enkelt ta att det är lite flyttstökigt här men ni är så välkomna hit.
Reglerna här är som vanligt. Kommentera er blodiga, tyck, tänk eller bara läs. Ni bestämmer jag skriver... fast inte VAD jag skriver förstås. Min Marcus brukar försöka bestämma lite försiktigt men inte ens han lyckas. Även om jag låter honom tro det ibland.

Då de senaste dagarna har varit lika hektiska som julafton då man kommer på att inte en enda klapp är inhandlad så ber jag att få återkomma om det senaste.
Men jag kan väl yppa att Z:s bakterier har startat krig och vägrar lämna hans lilla kropp. Fast han är ju frisk... men han beter sig som om han vore sjuk. Hmmm.. svårt att förklara men han är inte riktigt sig själv milt uttryckt.

Ne idag blev det inget vettigt skrivet men snart så brakar det loss... vänta bara.

Ha en underbar kväll go´vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar