fredag 11 mars 2011

GlädjeTårar...

Ett kort inlägg till...
När jag hämtade Z på förskolan idag berättade en av de härliga lärarna att Z hade tecknat MAMMA. Hon berättade det med sån glädje och hon erkände att hon fått tårar i ögonen. Mamma... Min lille kille kan teckna mamma. Jag visste inte hur jag skulle reagera på denna fantastiska händelse. Jag tänkte för ett ögonblick lyfta upp Z över mitt huvud och spinga ett varv runt kvarteret hurrande och skrattande men jag valde att ge honom en stor puss som jag fick gladeligen besvarat.
Han har nu tecknat det åt mig ikväll och jag är så glad att jag nästan måste fira med champagne. Tyvärr hade jag bara någon gammal glögg kvar från i julas så det får väl vänta.

Tack kära dagis att ni bryr er så mycket och verkligen uppskattar hans framsteg från hjärtat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar