fredag 25 februari 2011

Morgon stund...har smörgås i mun

Då va klockan 6 och vi äter frukost. Jag är inne på min andra panna kaffe och vi har både duschat och haft sångstund. Z hade en bra natt inatt. Han låg kvar i sin säng till kl 3. Det är länge det. Visst var han vaken mycket tidigare men han accepterade att stanna i sin säng...det händer inte varje dag direkt.

Om två timmar ska han till dagis och jag ska besöka ett kortidshem...ett litet studiebesök så att säga.

Ha en fantastiskt dag sömntutor!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tänkte bara säga att jag har läst lite av din blogg och jag känner igen mig i en del saker och min dotter har oxå fått diagnosen som din son har. Vi fick den för en månad sen och har väl inte riktigt ännu greppat de dom sa till mig. Därför är jag ute på nätet och ser om jag hittar lite mer som gör en lite klokare. Jag återkommer säkert nån gång senare. Jag har bara läst lite av din blogg men kommer läsa lite mer nån annan gång. Nu ska jag gå och sova för snart vaknar min lilla tjej. Hon brukar vakna runt halv tre.Ha de bra och kämpa vidare.God Jul!

    mvh

    Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Eva
    Jag förstår att det är mycket att ta in just nu. Om du vill får du gärna kontakta mig på mailen som står upp till höger på sidan!
    Ha det så bra.
    Varma kramar Cilla

    SvaraRadera